fredag den 22. februar 2008

Hallo Danmark

Hej alle sammen

Så der hjemme, nu har jeg taget mig sammen til at skrive hjem.
Jeg har godt nok fået set nogen ting her nede.
Vi var på abe jagt på 2. dagen jeg kan godt love jer for at der er mange af dem, Men dem skal i nok få at se, hehe. Da vi skulle hjem fra aberne blaffet vi med en traktor.
Spørgsmål til det med pigerne, det sku ikke lige nogen for mig, men jeg kan nok godt få nogen med hjem til jer hvis det var noget, hehe.

Der ligger en lille\stor by 10min i bil fra, hvor vi bor hvor der er 100.000 mennesker. Alle sammen kigger totalt vildt når man går forbi man skulle tro de ikke havde set hvide mennesker.
Det er total nice vejr. Der er vildt meget fattigdom men det er slet ikke til at kunne forstå,
Husene\gaderne ligner lige ud sagt lort. I morgen skal vi ind til hovedstaden New Delhi.
Nå, tror sku jeg vil slutte af.

Vi snakkes ved

Philip

6 kommentarer:

lotte sagde ...

hej kærlighed.. det var helt dejligt at læse lidt med dine egne ord om hvordan du har det og hvad du oplever.. er virkelig glad for du oplever så meget... og det med fattigdommen har du jo helt ret i.. man kan slet ikke forstå det hvis man ikke enten selv har prøvet det eller set det med egne øjne.. så vi her i lille danmark skal lære og værdsætte de ting vi har og være glade for de ting og ikke klage så meget... jeg glæder mig til du kan vise mig nogle af alle de spændende ting du har oplevet... elsker dig højt .. er stolt af dig og tænker meget på dig.. knuzzzer og krammer fra mor

lotte sagde ...

hej kærlighed... du skal da også lige have en hilsen idag.. ved jo i har været i new dehli idag... er meget spændt på at høre om den tur... det går for øvrigt rigtig godt her hjemme.. jeg er frisker end nogensinde før... så glæd dig til vi ses.. killingerne har fået helt åbne øjne nu så de er bare så nuser.. den store mis er rigtig sur hvæser over de to andre bare de kommer i nærheden af ham og igår bed han S.. mig.. tosset kat..men han blir jo god igen det var jo ligesom da de to små kom hjem til os... nå men slutter nu vil nemlig gå i seng er helt færdig har knoklet hele dagen med hjemmet.. hils de andre mange gange... elsker dig højt og tænker meget på dig.. sig til anders at jeg vil prøve at svare på hans mail imorgen, men der har været noget galt med min mail så jeg gik helt amok og fik snif til at hjælpe med at rydde helt op på puteren så nu håber jeg det har hjulpet.. knuzzzer og krammer til dig.. savner dig utrolig meget... din mor

lotte sagde ...

Sker der Brow;)
Lyder sku da fedt og være på abe jagt ;) heh så har du jo været på jagt efter anders;) heh

Ej det lyder sku som du for oplevet noget der nede. det fedt og høre.
Håber der når og komme noget mer fra dig Brow
Saver dig. Ses brow Hils de ander;)

Stef sagde ...

Hej philip.. Ja det er så din anden bror (ham den fede men også smukkeste af os alle 3) ville lige høre hvordan du har det? Sidder hver dag nu inde på din side for og se om der sker noget spænedne.
Da jeg sad og læste at du skulle til New Delhi var lige inde og kigge på google earth og det ser sgu spændene ud. Jeg håber at du har det godt der nede og at det helle er en stor dejlig oplevelse for dig. Jeg savner dig og du skal vide at du er den dejligste lillebror jeg har(men sig ikke noget til patrick.. Ahh pis han kan jo læse med herinde!!);o)Når men nu vil jeg gå over og spille playstation 3 og hygge mig;o). Vi snakkes ved brorlort...

lotte sagde ...

hej kærlighed... syntes lige du skulle have en lille hilsen.. hvordan gik jeres tur til new delhi.. glæder mig til der kommer mere nyt på din side... knuzzer og krammer din mor... savner dig meget

Unknown sagde ...

Hej philip.. hvordan går det? Jeg så du havde skrevet idag, men var ikke hjem desværre:(. Hvornår høre vi mere fra jer her inde på siden så vi kan høre hvad i skal og har lavet? Men du må skrive igen og håbe på jeg er der næste gang. Hilsen din storebror...